godkänd.

Jaaaaaaaaaaaaaaa!
Jag fick G på TEN2 i Lärarens Uppdrag! YES! Haha jag trodde verkligen att jag skulle
få U. Haha gud va skönt! Det jobbiga nu är bara att jag inte kommer kunna hämta ut
tentan på UKK förrän... ja.. Vecka 50. Ska ju praktisera(om Sara nu svarar på mina
mail och sms) igen nu vecka 48 och 49. Och UKK har bara öppet mellan klockan tio och
ett. HAHA jag vet, Mälardalens Högskola suger. XD

Fattar inte varför Sara inte svarar. Börjar bli väldigt otålig. Hon måste svara annars
kan jag ju inte komma på måndag. Måste ju få en tid! ååååh. Har mailat och smsat.
Om jag inte har hört nåt imorgon får jag testa att ringa hennes mobil. Svarar hon inte
då heller får jag väl gå upp typ 7 på måndagmorgon och ringa dagiset. XD haha.

Seg dag detta har varit. Sitter just nu och väntar på klant-Morgan som borde vara på
väg, men han har inte skickat nåt "jag är på väg"- sms. Så han är väl sen...
Vi skulle ha setts idag på dagen. Och gått på stan. Men han var väl bakis och trög.
Nu är han nog bara trög. Får väl se om han ens kommer. XD
OM han kommer så får jag mina Jimmy Choo för H&M skor! :D:D Det ena paret. hah.
Jag vill prooooovaaaa! Han beställde ju nämligen ett par, och jag ett. Men jag betalade
för båda alltså. p: Så om han kommer blir det till att prova dem och hoppas på att de
passar. :) Det vore kul eftersom mina Nelly-skor icke passade.

Ingen bio ikväll heller. Alla biljetter är slutsålda. haha. såklart.
Nu får Sara svara snart. >.< Ångest. Och Morgan får skicka "på väg"- sms.
Nu tack!

Kommentarer
Postat av: Elin

MEN GUD VAD DUKTIG! Grattis <3

2009-11-23 @ 19:20:00
Postat av: sofia

Tack :D :D <3

2009-11-23 @ 20:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0