faith.

Det blev ingen spruta för min del! Inte i lördags iallafall.
Men jag ska nog ta den, men inte än. Förhoppningsvis så blir jag inte sjuk iallafall.
Nu väntar ännu en VFU-vecka och sen kommer jag ha sjuuukt mycket skolarbete.
Det ser jag inte direkt fram emot. Så egentligen kanske det hade varit smart att
ta den där jäkla sprutan i lördags men nu blev det inte så. Jag får helt enkelt
hoppas på att mitt immunförsvar inte sviker mig. Ödet avgör.

I lördags kom Morgan hem till mig. Vi började titta på Twilight. haha. Det var
mysigt för vi låg i sängen och tittade på datorn. :* Men sen blev Morgan trött och
sa att filmen var seg. Så då fick vi stänga av.
Vi fortsatte titta imorse istället. Men innan det gick vi till Ica för jag skulla posta en
massa oaket. Haha jag är ju så aktiv på Tradera nu i dessa dagar. Men herregud
vad mycket dimma det var ute idag! Läskigt. Men lite häftigt.

När klockan började bli eftermiddag så kom vi på att vi skulle baka pepparkakor.
Mest för att jag vill ha några till min födelsedag som ska firas nästa söndag!
Så det blev ett litet pepparkaksbak. <3
            
                                     Man måste ha mjöl på kinderna ju!

            
                           Morgan kunde han med - utan mjöl på kinderna!

            
                                                          Puss!
Vi gjorde bara hjärtan, granar och kaniner. Det fick räcka så. Sen ska jag kristyra dem
dagen innan kalaset. Har också baket en himla massa muffins nu i helgen. De ska jag
också bjuda på. Haha men i år köper vi en tårta! Fransk chokladtårta tror jag. Mums.

Efter pepparkaksbaket så drog vi en svägn till stan för att det var skyltsöndag. Men det
var inte mycket folk alls på stan ju. Konstigt. Vi var bara omkring Cityhuset i och för sig
men iallafall. Vi tittade lite på H&M också och jag hittade en jacka. ^^
                   
                                                    Kostade mig 150:-
Jag var ju helt enkelt tvungen att köpa den. Den hade kostat 500 kr men nu så fick
jag den för 150 kronor. Det är ett bra köp! Dock så märkte jag att det var en fläck
på den som jag provade så jag bytte till en annan i samma storlek precis innan vi
gick och betalade. Och såååklart, när jag kom hem och skulle testa den igen, var
denna något mindre. Lite tajt i armarna. haha såklart! Min vanliga otur! Men men.
Jag får banta bort lite armfett så löser det sig nog! XD haha. Snygg är den iallafall.

Nu ska jag sova. :*
Börjar 8 imorgon. uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0