days.

Idag fick jag gå upp tio i sju för jag skulle va i skolan 07:30. p: Jag hade min allra
första salstenta. Det var matematikens historia som gällde. Haha kände att jag hade
pluggat på bra och det hjälpte ju. Hade läst lagom mycket för en gång skull! :D
Det gick jättebra. Kändes det som. Man kunde max få 20 p och jag trooor jag kan få
16 eller 17. Haha hoppas.

Har ätit frukost nu hemma och tittade på Vbå från igår på youtube och nu börjar
dagens på 3an. Perfa.
Det började snöa när jag cyklade hem förresten :D mys. Men lite jobbigt också.

(FRANKIE GRÅTER PÅ VBÅ. Det har jag aldrig sett!)

Jaja. Kanske ska ner till stan en sväng sen och köpa dvdfodral. Tänkte gå hem till
pappa också men han är ju bortrest kom jag på. På nån mässa med jobbet. haha.
Får ta det imorgon. Måste boka frisörtid också. :)

MEN lugnet har ju inte riktigt infunnit sig än eftersom att jag har en hel bok att läsa
till morgondagens lektion, och då ska jag också hålla ett tal på 5 minuter som jag
inte har börjat skriva på. Haha vet inte vad jag ska prata om ju. Trodde att jag visste
men nej. Åh. Och sen har jag en ny stooor salstenta nästa vecka på torsdag som jag
måste börja plugga till. Har inte börjat än. Uh. Det blir en tråkig helg. Kan jag tro.

Imorgon fyller Linns Morgan år. Jag vill ju på kalas. Vi får väl se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0