day before.

Åh imorgon har jag min otroligt jobbiga salstenta. Imorgon klockan 08:30.
Ska vara där 07:45. Jag kommer säkert försova mg. XD Typiskt mig.
Har pluggat hela dagen i stort sätt, men det har inte gått bra. Känner mig verkligen
inte redo för en stor skrivning imorgonbitti iallafall...
Vet inte om nåt har fastnat. Haha vet inte hur många gånger jag har läst allt men..
ändå känns allt lika nytt varje gång jag läser det.
Jaja. Omprov i januari annars. kul.

Nu måste jag läsa på allt igen, och sen titta Survivor: Fiji tills jag somnar.
Det enda som kommer bli bra med imorgon är att det är mysfredag! haha.
Och Idol. Och sen blire lördag och.. Robinson!!! <3

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0