a womans right to shoes.

Fick mina Jimmy Choo for HM skor igår :D Morgan kom med dem för det var ju
han som beställt dem av nån anledning. XD haha men åååh. så fina :D
Hoppas på att mina högklackade som jag beställt kommer snart också. :)
Iallafall, nu är gladiatorsandalerna mina! <3
             
Jag och Morgan var på stan en sväng också idag och bytte en skjorta till honom.
Hittade lite nya kläder också som jag vill ha. haha det är hopplöst. Det finns alltid nåt!
men jag köpte inget. Måste hålla i pengarna nu. haha snart är det ju dags att köpa en
massa julklappar!

Imorgon har jag VFU igen. Börjar kl 09:30 men jag slutar sent för det är nåt möte
på eftermiddagen som jag måste gå på. ): Tror det slutar kl 16, men sen så skulle alla
nya studenter stanna kvar efteråt av någon anledning. uh. Jaja lär nog ta bussen
imorgonbitti iallafall. Vädret idag har ju varit hemskt. >.< uss.

Nu ska jag fortsätta titta på Filip & Fredrik. <33 Sen somna till Survivor. tih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0