Today is the day.

Idag fyller jag år :D Haha mamma smsade grattishälsning till mig imorse. :)
Sen kom det några fler under dagen. 

Hade väääärldens tråkigaste föreläsning idag. Seriöst! Två stycken satt och spelade
WOW under tiden och minst en person satt och sov. Herregud. HAHA!
Nej det var hemskt. Slutade dessutom klockan 15. Jisses.

Sen kom moster hem till mig och firade :D Hon kunde ju inte komma igår.
Fick lite muffins-prylar av henne så nu ska jag försöka skapa lite vackra cupcakes. :D
Och så fick jag strumpbyxor + ett bälte men det var för stort och det fanns bara i
one size så jag får byta det till något annat. :)
Det var trevligt att fira lite idag igen :D Haha men det känns som om jag fyllde igår.
Men men. Fick två födelsedagar kan man säga.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt. Börjar inte förrän kl 13 imorgon så det blir lite
sovmorgon. :) Måste dock duscha och lite så men iallafall. Kanske ska hinna till
frisören också och boka ny tid. Vill nog färga håret liiite mörkare. ^^ Vi får se om
jag hinner in dit.

Nu ska jag mysa framför tvn och koppla av. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0