sleepy.

Idag har jag varit väääldigt trött. Kom hem klockan halv 3 och sen somnade jag.
Haha jag kunde inte hjälpa det. Det behövdes.

Nu på kvällen har jag tittat på Desperate Housewives. <3
Det var ett väldigt bra avsnitt! :D Morgan tittade han med. ^^ haha.
Catherine har ju blivit tokig! Haha herregud vad pysslar häxan med? XD Hoppas
att hon blir frisk snart. p: Jag misstänker att han som stryper alla tjejer är
Danny. Haha. Men vad vet jag. Jag ska inte fuska och titta ikapp amerika.
Inte den här gången.

Nu måste jag sova. Eller titta på Survivor. :*
Börjar kl 09 imorgon så det blir lite sovmorgon. ^^
Då ska jag med 5-årsgruppen ut i skogen.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0