ring.

Idag hade jag ännu en ganska värdelös lektion om hållbar utveckling och hållbart
lärande. Det gav ingenting. Jo, förresten. De sista 5 minutrarna pratade de om
EXA3 som ska va inlämnad i januari. De sa lite om hur man ska skriva den osv.
Det var det enda viktiga. På 3 timmar. Kul. Nej?

Sen gick jag runt lite på stan och hittade jättefina ringar på Glitter :D
Jag var bara tvungen att köpa. <3
             
Ringar är ett så himla snyggt smycke! De är oftast inte allför dyra men kan ändå se
ganska så exklusiva ut! :D Haha. 149 kr samt 89 kr. Det var det värt! Hittade fler
som jag skulle vilja ha men de fanns inte i min storlek. ): Har så smala fingrar. XD
Eller så kan det vara så att min storlek är en normal storlek, och att det där därför
alla ringar alltid är slutsålda i den storleken XD Nåt sånt.

Nu ska jag skriva ut lite föreläsningsgrejs från Blackboard för att jag måste och sen
titta på Survivor tills jag somnar. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0