practice.

Idag har det varit en helt okej dag på praktiken. Men pappa fick skjutsa mig imorse
för våran bil hade frusit fast. XD typ. Eller ja, man kunde inte komma in i den iallafall.
Tur att pappa finns. Imorgon börjar jag klockan 06:45 och han kunde skjutsa då med
sa han. Tur jag har. Har inte råd att åka buss hela tiden. Haha.
Slapp gå ut idag iallafall. Vi var inne med 5-årsgruppen istället. Så jag har inte frusit.
För idag var det ju verkligen iskallt. Usch nu kommer väl vintern.

Sen kom Elin och bäbis Oscar och hälsade på :D Elin jobbar ju där, men är
mammaledig nu. Så det var kul att träffa dem. Bjöd dem på kalas på söndag också!
Sen slutade jag klockan 15 och då kunde Elin skjutsa hem mig. :) Snällt snällt.
Bäbis Oscar skrek i bilen men sen somnade han. XD Så söt.

Hann inte vara hemma så värst länge, för jag bestämde mig för att gå ner på stan.
Jag ville köpa en kjol som jag redan har beställt från H&M Shop Online med de tar ju
verkligen eeevigheter på sig att skicka varor. Så jag kunde inte vänta. XD Så den 
köpte jag på stan. Och sen bytte jag min jacka som jag köpte på rean i söndags.
Så nu har jag den som jag testade allra först :D Skumt att de kan kännas så olika i
storleken fastän de har samma storlek! Trodde bara det var Gina som hade det så. XD
Sen tittade jag runt på lite olika affärer och bara gick för mig själv. Kan vara ganska 
skönt ibland faktiskt. Sen hamnade jag inne på Din Sko och då var jag bara tvungen
att köpa ett par skor. Haha jag vet att jag inte borde men dessa var såå sköna och
jag har letat efter ett par såna skor med kilklack hur länge som helst. Synd bara att
de var så dyra. Så jag tvekar lite hurvida jag ska spara eller lämna tillbaka dem.
Ska fundera och traska runt hemma i dem. :) Lägger upp en bild på dem sen.

Nu ska jag äta chokladpudding och titta på Bonde Söker Fru :D <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0