Oooh no!

HAHA såklart!! Alltså nu är jag inte på så bra humör...
Vaknade klockan 07:50 då mitt alarm ringde. Började titta lite på Vakna på Kanal5
och sen gick jag upp typ kl 08. Gick och fixade lite yoghurt med flingor som jag
tog med till rummet och åt. Började fixa mig iordning... kläder, smink, hår,
smycken, parfym.. gick och borstade täderna. Tog på mig mössan till och med!
Sen glömde jag vilken sal jag skulle till så jag fick gå och titta på schemat.
Och då får jag inte ihop det riktigt... "den 15e... hmm... Men..."
OCH SÅ STÅR DET 13:15 - 16:00 Herreguuuuuuuud!!!???
Såklart har jag tittat fel på mitt schema! Jag började inte klockan 09:15 utan
13:15! HAHA. FYRA timmar senare. XD Det är ju kul.
Så.. ja.. nu sitter jag här. Har tagit på mig myskläder igen. haha. Ska nog lägga
mig i sängen och titta på Vbå. ♥ TUR att jag ligger några avsnitt efter fortfarande.
Har lite kvar innan jag är ikapp. XD
30 Nov, 1 Dec, 2 Dec, 3 Dec, 4 Dec, 7 Dec, 8 Dec, 9 Dec, 10 Dec, 11 Dec, 14 Dec

Senare idag på eftermiddagen har jag frisörtid. :) Då blir håret ännu lite mörkare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0