monday afternoon.

Idag började jag klockan 09:15 och skulle cykla till skolan. Klockan 09:01 så
var jag nere vid min cykel och satte påsen på sadeln och ställde väskan i
cykelkorgen. Men såklaaaart hade låset frusit så inte blev det någon cykeltur till
skolan för min del. Efter att i kanske 2-3 minuter försökr få upp låset så insåg
jag att det bara inte skulle gå. Så jag fick småjogga till skolan istället med min
tunga väska. Uh. Det tog iallafall bara typ 9 minuter så jag hann till föreläsningen
som, som tur var, var i aulan. På plan 1. Haha men ändå. Jag hatar att stressa.
Så jag får räkna med att gå imorgon också. Surt eftersom jag börjar samma tid då.

Slutade kl 12 och då gick jag lite på stan. Tittade ut lite julklappar och sånt men jag
letar egentligen efter nån bolero eller så i svart. Behöver en tills på lördag. Hittade
en snygg på H&M som dessutom var billig, men den fanns ju såklart inte i svart.
Bara knallröd och skrikrosa. XD Haha fy.

Måste försöka ta mig till Västerås någon gång i veckan också och köpa röd pastafärg
på Panduro. Visst har vi ett panduro här i stan också, men inte säljer de nå bra saker.
Bara en massa skit. XD Inget som jag behöver! De säger att de kan "beställa hem"
färg och sockerpasta och sånt, men då tar det en vecka. Då kan man väl lika gärna
själv beställa från deras hemsida? Åh så trögt.
Nej, Västerås får det bli. Men när ska man hitta tid till det då?
Uh imorgon går jag från 9-16 ,och 16:15 har jag frisörtid. Så imorgon verkar det ju
inte passa. På onsdag är jag ledig men skulle veeerkligen behöva börja skriva på
min EXA2 om Hållbar utveckling. XD Usch. haha. Jaja det löser sig.

Har köpt 2 potentiella julklänningar också men jag ska bara behålla en. p: Jag har bara
inte bestämt mig än, för vilken. Hm... Lägger upp bilder sen. :)
Armen är iallafall bättre idag. :) typ. Vaccinerade ju mig i torsdagskväll och nu börjar
det onda släppa. Haha kaaaanske till och med kan sova på den inatt. XD Haha.
Nej, men kanske nästa natt. Vågar inte än. tänk så gör det ont.

Snart kommer mamma hem och då ska vi ner till stan och titta efter julklappar åt
karin & jonna. Om jag orkar. XD Det kanske gör lite ont i armen ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0