julröd.

Ååååh. Vilken klänning man ska ha till jul är en viktig fråga för mig. Det är också
därför som jag varje år har så svårt att bestämma mig. Haha. I år ska jag iallafall
satsa på en röd. Så nu har jag hittat två som jag gillar...
             
                                                Röd klänning nr 1

              
                                            ...och klänning nummer 2.

Det är inte lätt alltså. XD Haha alla säger nr 2 men något får mig att gilla nr 1 riktigt
mycket. Men åååh jag vet inte. Kommer nog inte bestämma mig förrän precis innan
jag ska ha den, vilket är på lördag. Just det, för då firar jag Lilla Jul med hela min
pappa släkt hemma hos pappa & ann. :) Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0