inslagning.

Idag har jag spenderat dagen till att slå in en massa julklappar. Haha det tog
några timmar men det kan ju bero lite på att jag tittade på tv under tiden. Haha
jag har en tendens att sega med allt annat då. Men paketen blev supersnygga!
            
                                       Lila tema med en touch av rött!
Sen har mamma och jag hunnit fixa lite julgodis också. Jag gjorde Snöbollar och
mamma gjorde knäck. XD Haha mina snöbollar blev väl sådär. haha men det
var nåt nytt iallafall. vit choklad, smör och kokos. mums.

Förkylningen sitter tyvärr fortfarande i så jag kunde inte träffa Elin idag. ): Vi
skulle ha haft julmys med Tomten är far till alla barnen. Men det får vi ta efter
jul helt enkelt! Jag hoppas veeerkligen att jag är pigg till jul. Vill inte snora och hosta.
Allt jag gör när jag är sjuk är sega framför tvn och rita. XD ganska kul i och för sig.
Får väl fortsätta med det nu antar jag...

Saknar Morgan. Vi kanske ses imorgon iallafall. ♥
 
Tack för alla kommentarer om min Brittany-teckning förresten. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0