i'm dead.

Jag är sjuk. Fortfarande. Ännu mer. Ja, det är värre än igår iallafall.
Men jag bara måste fira Lilla Jul imorgon hur sjuk jag än är känner jag.
Vill inte missa det! Pappa sa att de fick komma med julklapparna hem till mig
istället. Men det låter inte alls lika kul. Vill ju träffa alla! ♥

Dagen har spenderats hemma i sängen. Har varit febrig men mest snuvig. Det
bara rinner alltså! Så jobbigt för det svider under näsan. uh.
På kvällen tittade jag och mamma på Filip & Fredrik på På Spåret.
De vann såklart! Åh jag bara älskar dem. Så kul att se dem i På Spåret för de
livar verkligen upp det programmet. :D

Sen har jag sysslat med muffinsdekorationer heeeela kvällen tills nu. Haha är
helt slut. Har gjort några som pappa & ann ska få imorgon. :) Smart julklapp!
Lägger upp bilder på dem imorgon. Använde mycket sockerpasta denna gång!
Det gick bra faktiskt. Över förväntan. Men det torkar jävligt snabbt. Haha det är
den enda nackdelen.

Morgan smsade mig för ett tag sen och sa att han var på väg hem och skulle ringa
om 10 minuter. Han har varit på julbord eller nåt i den stilen med sitt jobb.
Haha. :*
Man jag undrar om han har somnat istället... konstigt. XD

Imorgon ska jag upp tidigt och förhoppningsvis är febern borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0