day.

Idag är jag ledig som tur är. Eller jag har "studiepass" men jag vet inte vad det betyder riktigt. Hah. Vi har riktigt skola på tisdagar och torsdagar och resterande dagar är "studiepass". Om det innebär att jag ska sitta och pendla till Västerås till min studiegrupp så vill jag inte va med längre. Näpp. Så nu är jag iallafall hemma och har nyss vaknat. :) Har en hel del att läsa tills på torsdag. Det är bara att kämpa på!

Idag kommer Elin hit en sväng och tittar in nya lägenheten och lite så. Nu när vi har liiite mer ordning. haha. Och sen ska vi traska till Myrorna tror jag. Och klockan 15 ska jag till tandläkaren. Ahh, jag vill inte riktigt... hm. Vet inte vad de ska göra idag. Nu vill jag bara bli av med tandställningen! :) Har haft den sen 20 april. Måste bara slänga in att OM just DU tvivlar på om du ska skaffa det eller inte - Skaffa det! Det är sååå värt det. Verkligen! Och min syns knappt heller fast jag har hel räls eller vad det kallas. Och det är ingen Kenza-speciale med stuff på baksidan av tänderna. Nej, allt är fram. haha. Men helt perfekt! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0