heat.

Vaknade ganska sent imorse trots att der var supervarmt. Idag hade jag ett mission - köpa en bordsfläkt! Det funkar liksom inte att leva utan en sån har jag kommit på. Inte på sommaren iallafall.
Jag gick till Clas Ohlson för att titta efter en där. Hade kollat på deras hemsida innan så jag visste precis vad jag skulle ha. Men såklart så var alla fläktar slut när jag kom dit. Jäkla skit liksom.
Så då traskade jag till banken istället och satt där i hundra år och väntade på att det skulle bli min tur. Haha. Nej, men det tog ungefär en halvtimme, sen var det äntligen nummer 81. Så då tog jag ut pengar från mitt fondkonto för jag va typ pank. Haha. Måst ju betala tandläkaren 2000:- sista juli och jag får ju inget från CSN förräns i september typ. Så nu har jag så att det räcker till det. Mamma får lov att vänta på hyra-pengar från mig alltså. Haha.
Sen kom lilla mamma i bilen och hämtade upp mig på stan. För hon skulle ett ärende till Onoff så då följde jag med för att titta efter en fläkt där! Men först gick vi till Expert som ligger bredvid, och där var alla slut. Men så... tada! På Onoff var aaaalla vanliga bordfläktar slut, MEN...! De hade två stycken lite annorlunda fläktar kvar. Haha den hette typ Princess Clock Fan och kostade 349:- Först tänkte jag att det inte alls skulle funka. Men så läste jag på kartongen och fell in love. Haha så den köpte jag. :) Fläkten ser verkligen ut som en stor väckarklocka! Haha och märket heter just Princess. XD Så sött. Så den har stått på nu, heeeela kvällen. SÅ skönt. Absolut värt varenda krona. :) 

                                    

Ikväll gjorde jag pastasallad till kvällsmat. Orkar liksom inte äta något varmt när det är såhär varmt ute. Haha. Orkar knappt laga mat alls. Men en pastasallad blev det! Sååå gott. Och nyttigt. Men inte dressingen kanske. Men det är ju ett måste till sallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0