lördagsmys.

Förut idag sträckte sig vattenläckaget i taket till mitt rum också. Så nu är det byttor här med. Haha det är helt sjukt. Vi måste nog panik-flytta. Har ingen aning om hur det ska gå annars.

Morgan kom hit tidigare och så har vi haft myskväll. :* Så gott det går med alla hinkar och saker överallt. Haha. Vi tittade till och med på Melodifestivalen. Haha men vi åt samtidigt så. Himla kul att Salem Al Fakir gick vidare direkt till Globen iallafall. :) Hans låt gillade jag verkligen! Haha vi hejade på honom, mamma och jag. Morgan var inte så värst intresserad men han titta iallafall. Haha. Han köpte med sig chips så nu ska vi mumsa på dem och titta på en film. Det blir antingen Baksmällan eller Marley & Jag. Vi får se vilken som vinner. ;)

Godkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0