let it rain.

Idag har jag bara varit ledig. Har försökt plugga men det har inte gått så bra.
 Vaknade supersent eftersom jag satt upp hela natten och kollade på VMA på Mtv.
 haha jag var bara tvungen att titta. Lite efter, men iallafall. ^^
 Ville ju se vad Kanye egentligen sa till stackars Taylor. Så himla elak! >:(
 Ska inte lyssna på hans musik mer!

Mamma har också varit ledig idag. haha. Hon har ju nytt jobbschema nu. :P
 Så hon är ledig varje onsdag, tror jag.
 Hon hade ärenden på stan och då hittade hon jäääättefina gardiner som
 hon tycker att jag ska ha. :D 
   
Dessutom är de ju 300 cm långa vilket innebär att jag kan ha deeeeem! haha.
 har ju.. högt tak. 3 och 20 tror jag. Så dessa blir perfekta!

På kvällen blev det jättemörkt ute och så började det spöregna! usch.
 Jag vet inte om jag tycker om det här med att det ska bli höst igen. Min förra höst
 var inte den bästa. Den här måste bli tusen gånger bättre.

Vet fortfarande inte om jag måste gå på studievägledar-mötet i Västerås på fredag.
 Antagligen. Det är klockan 13-14:30. Så det är ju inte så länge. Dessutom tror jag
 att det är ganska viktigt. I så fall åker jag till Morgan imorgon och sover kvar där!
 Sen äre bara att traska till skolan därifrån. Det är en bit att gå, men det ska jag väl
 klara bara det inte spöregnar. haha. Morgan jobbar ju till kl 13 så han kan inte
 skjutsa mig. ): Men jag vet inte hur det blir än. Vi får väl se.

Nu måste jag fortsätta läsa kurslitteraturen och förhoppningsvis hinner jag börja skriva
 på Del 2 av min tenta. uh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0