MJ - this is it.

Idag kom Elin hem till mig :D
Det var skönt med en paus i pluggandet. haha är för övrigt nääästan klar. (:

Iallafall, vi skulle ju gå på bioooo! :D:D
Vi såg Michael Jackson - This it it.
Haha herregud -  föräldrar, ta inte med er era småbarn på bio!
De kan inte hålla tyst, sitta stilla eller förstå en "dokumentärfilm".
Det är jag och Elin överens om. p:

Haha alla klappade och vissa sjöng med i låtarna. XD
Några skrek håll käften och surade. p: Jag sjöng inte men jag klappade lite. (:
Kom igen, det hör ju ändå till. Men kanske inte på varje låt som vissa trodde. p:
Jättebra film, iallafall! <33 Ville se mer.

<3

Något annat lite lustigt som hänt är ju att Carrie är tillbaka i Våra Bästa År! :D:D
Har saknat henne! haha. Vet inte när hon lämnade... 2002 kanske?
Förr i tiden var ju hon ihop med Austin.. som också kom tillbaka för inte så länge
sen ju. haha. Gamla tider...
                  
De gifte sig till och med! Undrar vad som kommer hända nu. Haha har inte direkt läst
massa spoilers denna gång... Men jag har för mig att Austin och Sami gifter sig igen.
Men sen gifter hon sig med Lucas och de är fortfarande gifta nu i USA. tror jag.
Jävla USA att ligga 4 år före. haha.
Men vad ska Carrie få för story...? Spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0