wanted.

Det är om Eskilstuna på Efterlyst nu! Det var värst...

Iallafall, igår kom Morgan hem till mig :D Det var himla mysigt. :*
Vi åt tacos och tittade på Desperate. :D Det var också väldigt bra denna gång.
Spännande nu.
Morgan som skulle sova klockan 23 fick nog inte sova förrän klockan 01. XD Haha.
Han gick och borstade alldeles för sent och sen så ville vi kramas ju.
             
Haha Morgan är knäpp. :* Sen tittade jag på Survivor hela natten ungefär och
Morgan låg och snarkade. haha.

Idag har jag varit ledig hela daaagen. Har pluggat hur mycket som helst men det är
tufft. hm. Salstenta på fredag iallafall. Sen blir det ingen skola på två veckor för då ska
jag ut på Vfu igen :D Så får de skrika sönder mina öronen igen. hah seriöst, jag har
fortfarande ont i mitt stackars öra. XD Inte så kul. men men.
Får väl skaffa hörapparat sen. p:

Ikväll var det Bonde som vanligt. <3 Det var också ett bra avsnitt. Haha men guuud
vilken cliffhanger där på slutet. Kommer inte Malin vilja stanna kvar? :O Haha jag
fattar ingenting. Det visar väl sig.

Jag är ledig imorgon också. lyx. Då ska jag läsa igenom aaaallt som jag har renskrivit
och så får jag hoppas på att jag pluggat på rätt saker.

Nu ska jag återgå till Efterlyst men jag vet inte riktigt varför och sen fortsätta plugga
på om skolans A, B och C-miljöer... snark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0