hallonpaj.

Igårkväll tittade jag, mamma och johanna på hela Kullamannen-serien.
Den är vår. ♥ Första gången vi såg den tillsammans var säkert omkring år 2001.
Det är en serie som är inspelad 1969. Eller kanske till och med 68... kanske.
Den är svartvit och superbra! Så är det bara. Så igår hade vi kullamannen-race.

               
                                          Candace & jag under misteln.

Jag sov jättedåligt inatt. Jag vet inte varför. Natten började ju dessutom med att min
dator fick något virus. Jag har ju inget anti-virusprogram installerat. XD Så det kom
upp en massa skumt igår. Jag fattade ingenting, bara att det var om nåt virus som
hade drabbat mig. Så jag bara stängde av allt. Haha. Och imorse funkade den som
vanligt igen. Jag vet inte. Hm. Antar att viruset finns kvar.

Tidigare ikväll var jag på kalas hos min kusin i Borsökna som fyllde år.
Det var kul och man fick hallonpaj! Mums. Det var längesen jag åt det.

              
                                          Såhär tjusig var jag idag. (:

Sen en timme tillbaka har jag tittat på Survivor: Tocantins. Det är säsong 18. Jag ligger
lite efter, jag vet. Så nu tittar jag ikapp. :) Men jag har tagit en paus för nu ska jag
ringa till babe och höra om hur det blir med bion imorgon. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0