danmark - dag 2 & 3

Jag hann aldrig skirva nåt igår. Jag var ganska så trött på kvällen och det är oftast då som jag orkar blogga. haha man gör så mycket kul på dagarna så man har inte tid. Men men.
Igår var det söndag och vi var ner till havet tidigt på förmiddagen. Erik & Ida och Jonna & Karin badade! haha herregud, det var ju iskallt! Jag stod på stranden och frös som bara den. Hade inte sagt nej till ett par vantar om man säger så. De är inte kloka! Vi hade egentligen jättefint väder, men det blåste. och på stranden blåster det ju ännu mer. haha, typ storm. Vi hängde vid huset på dagen och baar låg i solen och hade det bra. Det var riktigt skönt! Lyckades bränna näsan litegrann. Men vad gör det.

Idag har vi inte hunnit göra så värst mycket. Jag & Farmor hade köket idag så jag fick gå upp tidigt och göra frukost. Det är jobbigt. Men det gick bra. Vädret va fult imorse så jag, elin  & erik + oscar och ida åkte in till Hjörring för att titta runt i affärerna. :) Jag ville in på H&M. Köpte en ny väska i brunt och så ett halsband som är slutsålt i sverige.
Nu har solen tittat fram och de flesta sitter ute och dricker kaffe. Om det bara inte blåste så mycket. Då hade nog jag också gått ut och satt mig. haha. Alltid är det nåt. Vi får se om det händer nåt kul ikväll. Det ryktas om tipspromenad. Uppdaterar med bilder sen.






och idag...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0