cookie.

Idag när jag vaknade kände jag mig inte pigg alltså. Var hängig och hade något
ont i halsen. Så det var skönt att mamma kunde skjutsa mig idag till dagiset.
När jag väl var där mådde jag inte så dåligt. Så jag hoppas att det bara var ett
falsk alarm XD Vill inte bli sjuk nu. ):

Imorgon ska jag börja klockan 8, precis som idag, men på onsdag ska jag få vara
med på stängning. Så jag är nog inte hemma förrän till kl 18. Men då får jag ju
börja senare också. ^^ Skönt. haha.

Somnade en stund idag på kvällen. Mellan kl 18 och 19 ungefär. Var helt slut.
Sen väckte mamma mig och så åt vi lasagne och efter det så satte mamma igång
med att baka en saffranskaka till min födelsedag, och då fick jag också lust att
baka något. Så det blev chokladkakor och sen några havrekakor.
              
                                  Candace tyckte att det var intressant. <3

Så nu har vi lite mer gott till kalaset. :) Hoppas bara att det kommer några folk.
Linn & Morgan skulle inte komma förrän kl 17 och jag vet inte om barnen följer
med då. ): Och pappa skulle höra om farmor orkade. Och moster kunde inte komma
på söndagen så hon kommer en sväng på måndagen. Men ändå. Varför är alla så
opepp på kalas? XD Det är ju det bästa som finns. ju. Jaja hoppas att Elin & Erik
+ bäbis Oscar kommer. Och Karin & Jonna. Då blir det lite fart. Men vi får väl se...

Nu ska jag dricka te och titta på Vbå. :*
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0