spanien 18-22 oktober

 
Dag 1:
En skön flygresa till Alicante på reserverade stolar med extra benutrymme. Skönt. På plats blev det sola, njuta och lite Sangria. På kvällen gick vi till underbara Shakira och åt indisk mat. Gott.
 
 
 
 
Dag 2:
Dagen började med en shoppingrunda på La Zenia Boulevard. Där finns ALLT. Vi hann dock bara gå i typ tre butiker innan klockan hade blivit mycket och det var dags att åka hem och sola. Så sol och sangria tills det blev kväll och vi gick upp till italienska restaurangen och åt mycket god mat samt efterrätt.
 
 
 
 
Dag 4:
En riktig slappar-dag. Vi solade hela dagen och sen när det blev dags att hitta på något att äta till kvällen så var vi så sega så vi åt inne. Jag och syster gick upp till indiska och köpte take away och pappa stannade hemma och gjorde löksoppa till sig som var klar lagom när vi kom tillbaka.
 
 
 
 
 
Dag 4:
Vi hann med mycket under vår fjärde dag. Både dopp i havet och dopp i poolen. Så skönt. Detta var också den varmaste dagen, hela 28 grader i skuggan mitt på eftermiddagen. Efter vårt poolhäng gick vi till italienska restaurangen och åt god mat. Jag valde pizza den här gången. Mmm. Jag hann med att göra precis allt jag ville under denna resa! Framförallt bara ta det lugnt.
Hemresan  dagen därpå var dock jobbig. En hel del turbulens och sen smärta i öronen. Jag hade ju nämligen hunnit bli förkyld under resan. Fy. Borta bra men hemma bäst säger man väl också förresten.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0