året 2011.



Vi firade mamma som fyllde 50 år med ett stort kalas! Det bjöds på mat och goda efterrätter samt dryck.


Jag åkte till Stockholm och hälsade på Mella. Vi gick runt på stan och dagen avslutades med en fika.


På Alla Hjärtans dag bjöd Morgan och jag min mamma på middag. Vi lyxade till det med pommes duchess och lax. Till efterrätt slängde jag ihop varma kaneläpplen. Gott! Mor blev glad.


Party nånstans, här med Michelle och bästa Elin.


Vi firade Morgans 24-årsdag med kalas hemma hos honom. Vi hade gjort världens godaste tårta!


Jag fick en vacker tekopp av Morgan.


En kall dag träffades jag och Elin på en fika.


Jag och mamma åkte till Fotografiska Museet i Stockholm! Jag ville se Warhol-utställningen. Dagen avslutades med en fika i Gamla stan.


Vi firade lilla Jonna som fyllde hela 5 år! Tiden går så fort.


Jag hade min praktik på avdelningen Kotten på förskolan. Jag fick träffa en massa nya härliga barn och fick en underbar ny handledare!


Vi åkte hem till moster i Örebro för lite middagsmys.


Jag och Morgan gjorde våfflor som vi åt med sylt och grädde.


Jag shoppade en ny stor vit lampa till mitt rum från Watt och Veke. Morgan hjälpte mig med att hänga upp den.


Årets första slagstaglass. Mums!


Jag och Morgan firade 6 år tillsammans och jag fick en rosa bukett. ♥


En tidig grillkväll hemma hos pappa & Ann. Alla var där, såklart.


Vi firade gulliga farmor som fyllde 80 år! Hela släkten samlades och så åt vi middag på stan.


Vi firade påsk hemma med påskmat och påsktårtor. Farfar kom också till oss.


Vi åkte till moster i Örebro och jag hittade kisse på balkongbordet.


Jag bjöd Morgan på Valborgsmiddag. Det var en fin kväll!


Jag och Morgan åkte till Köping och tittade på cruisingen.


Det var slappa dagar i maj då kurserna i skolan led mot sitt slut. Jag och katterna latade oss hemma.


Jag och mamma åkte till mormors minneslund i Katrineholm. Det har blivit lite av vår grej. Vi stannar alltid på vägen och plockar blomster.


Jag, Emelie och Jouline besökte gamla övergivna Buketten. Synd bara att den inte var så övergiven. De höll på att renovera allt. Hah!


I juni blev det många fikor på Smak. Deras iste är riktigt gott!


Lata dagar i sängen.


Vi välkomnade lilla bebis Amanda till världen 4 juni.


På nationaldagen åkte jag och Morgan ut till Stora Sundby Slott. Mamma sjöng i kören som vanligt. Detta år var det dock otroligt blåsigt väder!


Dags för Fotografiska Museet igen! Albert Watsons foton var jag tvungen att se!


Vi upptäckte mysigaste fiket i Västerås! Kalle på spången heter det.


Jag ritade tatueringsskisser till Ida som hon fick i födelsedagspresent. Min tatueringsdebut! Haha. Tror dock inte att jag själv kommer att skaffa någon.


Jag opererade mig i munnen någon dag innan midsommar så själva midsommar blev en lugn dag. Jag och mamma gjorde tårta som var mjuk så den kunde jag peta i mig. Haha! Och så tittades det Vi på Saltkråkan, de firar ju midsommar de med.


Middag och hemmapartykväll med rosevin och shots i äggkoppar hos Elin en varm julidag.


Dags för Västerås Cityfestival. Jag hängde med Petter! hah.


Power Meet i Västerås var återigen en lyckad tillställning.


Jag och Morgan hjälpte Elin & Erik att måla om huset. Eller, jag barnvaktade mest. haha. Oscar fick provsitta i Morgans coolingbil också. Han blev helt salig, haha.


Jag och Morgan badade swimmingpool i Mälarbaden hos mammas kompis. Lyx.


En semesterutflykt till Taxinge Slott. Eller kakslottet som det kallas! Vi kalasade oss mätta och feta. haha.


Petter spelade på Brasseriet och jag var där. Såklart! Elin hängde med på.



Många slappa dagar ute vid ett bad utanför Skogstorp. Mys.


Jag och mamma åkte och tittade på Lars Wallins klänningar på Prins Waldemars Udde.


Dags för årets Å-fest i Eskilstuna! Party med Elin och Jannike.


Grillkväll hos Pappa & Ann och en massa bus med Oscar. Pepparkakorna var framme också. hah.


Lilla Oscar fyllde 2 år. Mest glad belv han över de bilar han fick, samt mössan. Söt.


Vi fick säga adjö till vår underbara storkatt Zelda. Saknar henne varje dag. ♥ Detta foto med henne som bäbiskatt står i hallen och vi tänder alltid ljuset för henne.


Vi firade syster som fyllde 17 år, utomhus! Mys med alla gäster i trädgården.


Karin hade också kalas för hon fyllde 8 år! Vi fick smaka en väldigt god tårta.


Jag och Morgan åkte till Norrköping och Kolmården! Vi hade en toppenkul heldag.


Svampplockning i skogarna.


Jag anordnade kräft/räkskiva hemma för jag var så sugen på räkor.


I skolan hade vi Bild-dagar och då fick vi bland annat bygge torn av tidningspapper.


Jag och Morgan drog till Spanien. Helt underbart skönt!


Moster fyllde år så vi åkte hem till henne i Örebro för att fira!


Dags för svampplockning igen, tillsammans med Pappa & Ann, Elin och barnen.


Pappa firade sin födelsedag. Av Oscar så fick han en kastanj! Haha.


Bus eller godis med Karin och Jonna!


När Ann fyllde år så fick hon spanska brödskorpor av mig som jag bakat.



Praktiserade på den nya förskolan och när vi firade Halloween fixade jag spök-frukt. Haha.


Hemma firade vi Halloween med en mastig chokladtårta. Den var lite läskig. tih.


På skolbarnens höstlov hade Parken Zoo öppet. Jag och Morgan passade på att åka dit fastän vi inte hade höstlov.


Jag och mamma åkte till mormors minneslund och satte fina blommor till henne.


Första advent firades in med pepparkaksbak. Jag gjorde dösnygga snöflingor.



Första snön.


Jag firade min 21-årsdag med kalas.


På Lucia så åkte vi till farmor och fikade, Karin och Jonna lussade. Tradition som vi har.


Vi firade Lilla Jul hemma hos Pappa & Ann. Alla var där och det var en sån mysig kväll!


Riktiga julafton firades hemma med mamma, syster och farfar. Senare på kvällen kom Morgan också. Mys.


Nyår firades med god mat och efterrätt med tomtebloss och avslutades med Elin & Johan som kom förbi.


Kommentarer
Postat av: Ida

Kul med årsresume :D

2012-02-06 @ 00:37:36
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: carolina ekelund

Så fin blogg du har, och riktigt fin är du :) ta hand om dig, kram :)

2012-02-19 @ 15:48:49
URL: http://fashionofcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0