tisdag.

Jag har haft en monsterhuvudvärk sen i lördags. Den har inte gått över än alltså. Helt galet. Idag var det mycket skrik på dagis. Mycket. Alla skrikbarn utom ett var där. Skrikbarn är såna som bara skriker fastän de inte är ledsna. De bara gör det ändå. Hela tiden, hela dagarna. Så idag var två av tre där. Det blev en kämpig dag men många barn gick hem efter lunch. Därför blev det en lugn och skön eftermiddag. Vi har nya barn som skolas in också. Och idag kom tvillingarna. :) Så kul med tvillingar! Dessutom är de amerikanska. Aw.
Höll på att missa bussen hem. Fick springa! Ringde Elin och pratade en långlång stund. Vi pratade om gamla serier.. aw. Gamla barndomsserier! Så nu är jag i full gång med att fixa lite Vi Fem. Älskade den serien när jag var yngre.

Nu ska jag vila. Skönt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0