sicko.

Igårkväll blev jag sjuk. Pratade med Morgan i telefonen och sen gick jag och gjorde te. Och sen blve jag sjuk. Uss. Fick jätteont i halsen bara sådär. Kände mig lite febrig. Tog 3 esberitox och somnade.
Imorse när jag vaknade kändes det likadant. Ingen bra start liksom med tanke på att jag skulle till praktiken. Dagisbarnen måste ha smittat mig alltså. Men jag tog 3 esberitox igen, en huvudvärkstablett och så en vitamintablett. Haha. Och ett glas proviva. Efter det var jag good to go! Typ.
Mamma skjutsade dit mig. Började 08. Det gick bra idag trots att jag var hängig. Det är bara att kämpa på liksom. Så är livet.
Imorgon ska jag observera barnens lek. Måste komma igång med uppgifterna till pra3 och ten1 känner jag. Högskolan är inte att leka med.
Hoppas på att jag är friskare imorgon. Är helt slut nu. puh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0