laguna.

Usch, bloggen får verkligen lida när man är sjuk. haha. Har börjat titta på Laguna Beach. haha några år för sent liksom. Men vad gör det? Nu när jag tittat klart the Hills så var det bara det som återstod. Haha, vad mysko Kristen ser ut!? XD Hade ingen aning att hon haft kort hår. haha. Har hunnit titta på tre avsnitt och bedömer det som en okej serie. Haha. Tittar ju på One Tree Hill säsong 2 också, men nu har det blivit en lite paus i det. Måste ha lite omväxling.
Bäst just nu är ändå Survivor. Åååh. Synd att det inte går iallafall 2 avsnitt i veckan. haha. Gossip Girl som också dragit igång är rätt spännande det med! Men jag misstänker att Jenny kommer tillbaka.. och då blir jag så less. Haha vill slippa subban nu. p: Jag älskar serier. ♥

Har bakat äppelpaj idag. Snart kommer Morgan hit. Mums.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0