today.



Idag har jag varit på stan en sväng. Hämtade ut lite grejer på posten också. Mitt paket från HM hade kommit. Hade beställt lite allt möjligt. Ringar, påslakan, skor. haha ja, lite sånt. Det var ju kul. Nästan som julafton när jag kom hem. Det mesta beställde jag i somras. HM har sämst leveranstider. Sämst.
Sen har jag städat hemma också. Och bäddat rent sängen. Så skönt.
Morgan kom hit på kvällen. Mys. Vi har ätit kladdkaka med grädde. Mums. Men nu vill han sova. Inte jag. Jag ska nog kolla lite på någon serie. Sen sova.

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

sv; ja, jag älskar också sommaren :)

2010-10-03 @ 09:44:33
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0