ååh...

Igår när jag kom hem till Lina var det redan 3 andra snubbar där. Och det va så kul, för efter typ en timme så visade det sig att den ena hade gått i min musikparalellklass på gymnasiet. haha! Jag kände inte aaaalls igen honom först. Så det var lite kul. De andra var också väldigt trevliga. De drack öl, Lina vin och jag bacardi rom. haha. Men nu står den kvar hemma hos henne så hon får väl ta hand om den. haha. Sen drog vi ner på stan vid kl 12 och men det va så dött på Harrys så vi gick till Royal istället och värmde oss. Jag och Lina drack cider.

Sen blev klockan mer, kanske halv 2 och jag blev trött trött så då gick jag hem. Även om det bara var en 5 minuters promenad så var det rätt spooky att gå hem själv. Usch jag hatar det. Tror alltid att någon ska  springa ikapp mig eller hoppa fram ur en buske och.. ja. Så jag gick väldigt strategiskt nära alla banker och så, där det fanns videoövervakning. Utifall något skulle hända, så kan ju polisen efter jag dött eller så, identifiera gärningsmannen. Haha ja, seriöst, jag tänker i de här banorna. Så paranoid är jag. uhhh.

Och nu är det torsdag och dagen efter. ååhh. Är trött. Ska göra en smoothie.

                   
                    Jag igårkväll.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :)

2010-10-21 @ 15:50:25
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Fanny

Fin blogg :D

2010-10-21 @ 18:08:10
URL: http://ffaannyyf.blogg.se/
Postat av: Elin

nemen, vem var det då?! :D nu blev jag nyfiken sof!! :D

2010-10-21 @ 19:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0