you were leaving.

Idag är ingen bra dag.
Vi var bara tre stycken av fem på studiegruppen imorse kl 09-12 så vi fick inget gjort. Morgan har flyttat ifrån mig så nu är jag helt ensam. Johanna har snott min glass men skulle aldrig erkänna det. Jag har två myggbett som kliar som fan. Ja, allt är ganska hemskt.

Imorgon har vi vattenexkursion kl 08:30 i Skjulsta. Jag tror vi ska håva och sånt så jag måste låna mammas gummistövlar. Jag vill ha ett par egna i märket Hunter men jag har inte råd. Usch jag tycker inte om vatten eller småkryp. Jag vet inte om jag vill vara med, speciellt inte om det regnar. I'll pray for sunshine. Då kanske det blir okej ändå. Det är obligatoriskt så det är ingen idé att gnälla. Klockan 12 ska vi, jag och mamma, titta på en lägenhet så då hämtar hon upp mig i Skjulsta. Och så åker vi.
Sen har jag studiegrupp på eftermiddagen. Då är vi förhoppningsvis alla fem. Annars blir jag ganska less. Vi ligger såpass mycket efter att vi verkligen behöver komma någon vart nu. Och det är svårt när någon saknas.

Hoppas att morgondagen på något vänster blir bättre än idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0