wednesday.

Idag hade vi våran redovisning i skolan. Man kan ju sammanfatta det med att allt som kunde gå fel gick fel. Men det var egentligen inte vårt fel. Nej, våra mellangruppsansvariga lärare är helt knäppa. De är så oförberedda och förmodligen inte kapabla till planering. Skit samma.

Det har varit regnigt ute idag men ändå jättevarmt. Skönt. Jag köpte en glass på lunchen med gruppen. :)
Sen gick vi och var åhörare till nästa redovisnings-grupp. Så nu slipper jag göra det imorgon. Så nu är jag ledig! :D Har ingen lektion förrän det... 3e tror jag. Jättelångt kvar tills dess ju.

    

Imorgon ska jag fika med Mella vid 3 på stan. Innan det måste jag fara till skolan och hämta lite utlånade böcker och så ska jag lämna tillbaka en tröja på Gina. Men jag tror att jag ska föreslå att vi går till mitt nya favvo-pastaställe vid åhlens så jag får trycka i mig en cremoso. :) mums. haha.

Nu ska jag titta OC och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0