valborg.

Valborg firades hemma med mamma och Morgan. Vi åt god mat och drack gott. Sen åkte jag och Morgan ut till Sundybholm vid 21-tiden för att titta på brasan och fyrverkerierna. Det var mysigt. Precis som förra året. Men det enda som var lite jobbigt var att det var några WT ungdomar som hade fått in bilen till gräsmattan vid badet, och spelade dunka dunka musik jättehögt som förstörde stämningen. Men annars var det himla mysigt! När vi kom tillbaka hem igen vid 22-tiden så åt vi supergod hallonpaj som mamma hade gjort. jag hade önskat den och den var precis så god som jag hae för mig. :) Mumsigt, jag tog två gånger!
Sen myste vi framför tvn med tända ljus. Valborg är ganska så överskattat men det är precis såhär som jag vill fira!

Bildregn...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0