sun.

Idag var det sådär jätteskönt väder ute. Gick upp klockan 09 och då satte jag mig ute på balkongen och åt min frukost där. Madagaskar vaniljyoghurt med färska jordgubbar. SÅ gott. Och solen värme så skönt. Candace joinade mig men tyckte att det var lite väl varmt så hon fick ligga under paraplyet som jag ställde upp åt henne.

Började skolan kl 10:15 så tyvärr fick jag ta mig in inomhus. Hade hellre velat försöka få en bränna på balkongen alltså. haha. Vi pysslade med redovisningen hela dagen. Ganska så jobbigt. Köpte Subway till lunch och så en McFlurry marängsviss till efterrätt. haha. Sååå gott. :) Men ganska så onyttigt. haha tyvärr.

Vi satt i skolan till klockan 18:35. HELT galet. Kom hem vid 19 och då fick jag gå direkt till affären och handla creme fraiche. Det var jobbigt. Men sen när jag kom hem fick jag äntligen slappna av en stund. Sen var det bara att börja plugga igen. Men nu börjar jag bli klar. Tog en paus för Svenska Hollywoodfruar. Såklaaart. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0