perfect sunday.

Imorse gjorde jag frukost på sängen till Morgan. Han tyckte att det var gott och det var tur. :) Han fick hälsosamma mackor med sallad och paprika. Jag fick smaka lite jag med, och så åt jag gröt.

Idag var jag och Morgan dessutom jätteduktiga för vi var ute och gick. Långt. Det kändes som väldigt långt men jag tror det var typ 4 km. Det tog iallafall 50 minuter och sen va jag hele slut. Men vi stretchade massor så förhoppningsvis får jag ingen träningsvärk. Det var kul och jag kände mig så nyttig.
Fast sen när vi kom hem så hade mamma gjort rabarberpaj så jag gick nog upp typ 5 kilo. Haha. Men det gör inget. Hoppas att jag & M går ut och går nästa gång han kommer också. :) Måste gå ner 4 kilo iallafall så jag kan ha mina shorts i sommar. XD Galet.
Pepp på att ut och gå mer iallafall!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0