long gone.

Morgan är långtlångt borta. Saknar honom massor även bast jag inte borde. Jag vill inte mer nu. Nu får ensamheten vara slut och Du får komma hem igen. Du väljer. Älskar dig i vilket fall. ♥

Idag har vi håvat för jag hade vattenexkursion med Naturskolan. Det var ganska så tråkigt, men kul att komma bort lite. :) Jag glömde dock ta med mig kameran men en massa andra fotade så jag har snott bilder från dem. Haha. Vi hade ganska mycket teori också, men sen fick vi ut och håva i vattnet. Vi hittade massor med äckliga djur. Eller insekter eller vad det var. Småkryp. Tror vi hittade 15 arter på typ 10 minuter. Ganska bra gjort.

Sen fikade vi på berget och det var kul. Jag åt min äggmacka men så fastnade det macka i min tandställning så på alla fika-bilder ser jag skitskum ut för jag försöker pilla bort macka från tandställningen med tungan. Ja, så är det.

Sen hade vi tråkigt efter-grejs inomhus. Vi i min grupp - jag, Magda och Jenny fick tråkigaste uppgiften. Vi fick "Artlista". Vi skulle titta i tråkiga gamla böcker och hitta namnen på de kryp som vi hittat. Supertråkigt. De andra grupperna fick roliga uppgifter såsom att rita en akvarellteckning av djuren, en annan fick göra ett akvarium. Skitkul ju. Men men, jag har alltid otur så.
Nu kommer bildregn...

Träskmark. Här håvade vi.

Jag ser superkonstig ut. Såklart.

Fikadags!

Lina & Emelie hade kul.

Vacker natur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0