long day.

Idag var jag i skolan från kl 10-18. Herregud! haha man har verkligen inget liv för stunden känns det som. Jäkla temaarbeten alltså. Jag hatar Tvären. Sååå jobbig kurs. Iallafall rätt enformig. Och så kan man bara få max G på allt. Ingen motivation alls typ.

Sen jag kom hem har jag hunnit äta middag samt tittat på inför Eurovision-grejset och Desperate Housewives. Åååh Desperate var SÅ bra! Även om det var ett lite sånt där off och onödigt avsnitt så var det väldigt bra. Vill se nästa avsnitt nu på en gång! Synd att det bara är ett par avsnitt kvar... Får hålla tummarna för att nästa säsong blir minst lika bra.

Imorgon ska jag ha pluggdag igen. Nu när jag tänker efter så kommer alla dagar fram tills den 19e att vara sådana för det är då som vi har våran redovisning. Det blir jobbigt. Usch jag vill inte. Men men. Och så kan man bara få G iallafall som sagt. tråkigt. Haha jag gillar ju mina VGn!

Nu ska jag titta på Days på Youtube. Ligger efter litegrann. Typ en månad. Haha.
Thank God for Youtube!


Knas-katt igår. Hon älskar skor, precis som jag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0