hoho.

Åh jisses vad jag är trött. Somnade fö sent igår och vaknade för tidigt idag. Men jag hade inget val direkt. Ska vara på Stadsbibliotekt kl 10:15. Så nu gäller det att skynda på. Jag är ganska så seg denna morgon, känner jag. Och hungrig. Jag måste äta frukost och fixa ordning matlåda. För idag är ännu en såndär lång pluggdag.

Idag kommer Morgan hem. :D Jag tror vi ska träffas imorgon. Jag tänker föreslå att jag kan komma till honom och att han och jag går på stan i västerås och tittar ut ett par skor. Ett par ballerinaskor. Och sen ska han romantiskt köpa de till mig. För jag har namnsdag på lördag! :) Ja, jag har mina planer.

Nu måste jag skynda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0