helgen.

Nu får det bli ett lite längre helg-inlägg. Jag har liksom inte hunnit uppdatera nåt nu i dagarna. hm.
Här kommer de bilder som vi knäppte i fredags. Min och Mellas park-kväll. Haha det var riktigt mysigt. Det gör vi om nångång! :) Bildregn...







Igår var det Spring Pride här i stan. Jag var nere en sväng och tittade och sen kom Mella och mötte upp. :) Vi tittade på paraden och umgicks en snabbis. Sen hann jag springa i lite affärer också. Bytte en klänning till en annan storlek och så lämnade jag tillbaka en klänning på HM. haha. Viktiga saker.




Klockan 16 hojade jag hem för Erik skulle hämta mig. För att pappa & ann skulle grilla hemma hos elin & erik. Så då hade jag bjudit in mig. haha. Vi var många. Ida & petter var också där. och så Oscar såklart! lille. Vi städade och fixade på elin & eriks tomt. Men jag passade mest lillen. :) Vi satt och lekte lite i skuggan ute. haha och så fixade jag hans hår. p:
sen grillade pappa och så åt vi god mat och sen kom Morgan dit han med. :) Han hade varit på nåt STCC eller vad det heter. tihi. Så han hade blivit JÄTTE solbränd. Snyggt. Illröd. Så nu heter han kräftan. :) söt.
Sen cyklade pappa & ann hem men jag och morgan stannade kvar en stund. Vi spelade lite spel och hade det trevligt. Bra kväll! :)
Nu kommer ett bildregn...




Oscar ger "arga blicken". XD






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0