yesterday.

Igår hände det en hel del. Var ledig och mamma slutade tidigt så vi gick ner på stan och tittade lite. Jag ville köpa converse och hon ville visa mig en jacka. ^^ Så det gjorde vi och sen gick vi in på H&M också för där hade de ju 100:- rabatt på alla jackor och kavajer och där hittade jag en jacka som jag köpte. Har fortfarande inte tagit kort på den än dock. p: Får göra der sen.
Efter det gick mamma och jag och fikade. Det hade inte vi gjort på säkert flera år. Haha men det var mysigt. Sen kom jag på att jag ville ha xider så då gick vi och köpte det också. Och lite annat. p: Sen in på Hemköp där de reade ut alla små chipspåsar. Jag tolkar det som att de ska sluta med dem och bara sälja såna där stora. :( Uh. Mår illa på det. Vill ha mina smååå påsar ju.

Klockan var mycket när vi kom hem så vi gick i stort sätt direkt vidare och tittade på lägenheten. :) Fult område, men fin lägenhet. Alltså den var heeelt okej. Typ. Tror jag. Alltid svårt att föreställa sig när det står så fula möbler överallt. Och tydligen skulle hon som bodde där nu tapetsera allt innan hon flyttade därifrån..(?) Jag litar inte på hennes smak om man säger så. haha. Men det var fler som hade varit och tittat så vi får se hur det blir. Vi får nog tacka ja, iallafall. Vi måste ju flytta så. Men jag hoppas att det dyker upp något ännu bättre under tiden. p: Haha.

Det var gårdagen det. Vi får se vad denna dag erbjuder...


yesterday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0