Smak.

Idag pluggade jag en stund med studiegruppen men vi fick inte mycket gjort. Som vanligt. Känns verkligen som om ingen bryr sig. Haha ingen har samma jobbtempo som jag. Tyvärr. Satt med de från 13-15 iallafall.
Sen gick jag till Smak för att fika med Mella. Vi började med varsin macka och sen moffade vi lite gotti. ^^





Efter det gick vi en sväng till Myrorna och kikade lite. Vi köpte varsin gammal vhs-film för 5 kr. Värt.
Jag gick med henne hen till hennes place efter det för att hämta en påse som jag hade hos henne. Med andra Myrorna fynd i. Haha. Det är mycket Myrorna alltså. XD

Har flängt runt med mamma till ÖB och Ica Maxi också men jag kan inte avslöja helt vad jag gjorde där. Ifall Morgan läser. tihi.
Imorgon är jag ledig! Tjoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0