prom.

Gårkvällen eller snarare natten spenderade jag hemma hos Emelie med henne och Lina. Lite spontant sådär. Haha hade nog inte orkat om det nu inte vore så att Emelie och jag bor typ 4 minuter ifrån varann. Hon bor tvärs över järntorget bara.
Så jag mötte upp Lina och så gick vi dit till 22:30 typ. Vi umgicks, pratade och tittade på film. :)
Haha skummaste filmen förresten. Den var inte direkt bra. Mest.. onödig. Haha. Höll på att somna där mot slutet, var så himla trött. Gick hem strax före ett.
Mamma var fortfarande uppe. Aw, lilla mamma ville inte sova förrän jag var hemma. ♥ Och så var det ju lite för att hon ville att jag skulle spela in Miami Vice åt henne. Haha det går tydligen varje vardagsnatt på 6:an. Jag kirrade inspelningen och sen somnade jag. Typ på en gång. Skönt.


Filmen vi såg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0