dinner.

Igår var det fredag och hela dagen spenderades i västerås med studiegruppen. Vi kom ingen vart, men skitsamma. Haha. Sen efter det hämtade Morgan upp mig så vi hann ses lite också. :) Tog tåget hem på kvällen och så tittade jag serier hela kvällen. Haha allt från veckan.. Project Runway, Top Model och Survivor. Alla var braaa! :)

Nu håller jag på att göra mig iordning för jag ska iväg på middag. Vi blir huuur många som helst! Jag & Morgan, Pappa & Ann, Johanna & Jimmy, Elin & Erik + bäbis Oscar, Ida & Petter, Linn & Morgan + Karin & Jonna... ja det var nog alla. haha. Alla vi ska även till Danmark i sommar. :) Eller inte min Morgan, Jimmy och Petter. Men alla andra. haha. De får stanna hemma.
Så ikväll vankas middag på Bistro med champagne och god mat. Det är Ann & Pappa som bjuder alla. De är så snälla. Hoppas på en lyckad kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0