cougar.

Idag hade jag typ den sämsta lektionen hittills. Nästan. Alltså, jag kunde lika gärna ha stannat hemma! Lärde mig ingenting nytt, satt bara och läste för mig själv i boken medan läraren stod där framme och snackade en massa bullshit. Hahah, men jag kände verkligen inte alls att jag skulle ha nytta av nåt han sa till tentan eller i mitt framtida yrke. Helt värdelöst!

Imorgon är det heeeldag i Västerås. Toppen. Haha inte riktigt. Det enda positiva är väl att jag får träffa min Morgan. :) Och så ska vi titta på Desperate och Cougar town. Båda har säsongspremiär! :D Men vi har inte riktigt bestämt om vi ska titta hos mig eller hos honom. Haha vi får se hur det blir med den saken. Eftersom det går så dåligt med tåg för min del om jag stannar hos honom så lutar det åt att vi ska vara här hemma. :)

Nu ska jag titta på ett specialavsnitt av Survivor och sen sova!


Pepp! Jag kommer titta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0