brainstorm.

Idag träffade jag studiegruppen klockan 11 och så arbetade vi till typ halv 3. Vi fick en hel del gjort. :) Vi håller på md ett temaarete kring Den mänskliga hjärnan! Det är väldigt intressant.
Men något som jag tycker ska bli mindre intressant är att vi har workshop i västerås på fredag. uuuuh. Jag var den enda som inte ville i gruppen så jag blev nedröstad. p: De andra vann, vi åker dit. Inte kul. Förmodligen bara bortkastad tid. Orkar inte med workshops. Inte nu. Jaja.
Imorgon har jag ingen studiegrupp, vad jag vet, och ingen lektion. Bara något obligatorsikt i skolans bibliotek mellan 13 - 15. Vi ska lära oss söka. typ. Jag bryr mig inte. Ska gå dit och få godkänt på det iallafall. :)

Hoppas att det här varannan dag-vädret slutar nu. Alltså, varannan dag sol varannan dag regn. Jag vill baaaara ha sol! Jag beställer det tills imorgon igen. :) Man kan ju hoppas iallafall. Jag blir så mycket gladare då på morgonen. Och så smakar frukosten altid bättre till solsken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0