tårta.

Idag när jag vaknade så var det strålande sol ute. Toppen! Gick ut och solade. Läste i min nya bok. :) Den är ganska intressant men ibland lite svårläst. Den heter Comprehending Columbine.
Sen blev klockan runt 14 och solen försvann från balkongen. Synd att vi inte har sol där.. typ jämt. hah. Men men. Då gick jag ut och powerwalkade. Och sprang. Sen blev jag supertrött och gick in i duschen. Då hade mamma kommit hem och sen gått iväg igen och tittat på en lägenhet. Den ligger ungefär där vi bodde förut, på Forsbomsgatan. Vi får se hur det blir med den saken.
Vid kl 17 ringde Linn, min syster. Så hon hämtade upp mig för jag skulle följa med på Karins sexårs-avslutning. Jag ska ju praktisera där i höst så jag ville följa med och titta in stället liksom. haha det ligger verkligen på landet. Galet fint var det iallafall. Mysigt. Sexåringarna sjöng för oss, och så gick vi tipspromenad. Efter det fick alla tårta. Mums. :) Mysig kväll!
När jag kom hemåt jag grekisk sallad. Nu är jag redo för skolan imorgon. Då har vi avslutning. :) Lite vemodigt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0