midsummer by night.

Efter allt ätande hemma så skjutsade mamma ut mig till Hällby och Elin. Jag hann precis dit till fotbollen. Alltså, herregud - spanien skulle ju spela! Det är så himla kul att titta på. Och som tur var så gjorde de 2-1 mot Chile. Jag blev sååå glad. :D haha. Och Torres var så duktig så. Men han gjorde inget mål. Han snubblade mest men vad gör det.
Efter fotbollen blandade jag iordning drinkar som Elin inte tyckte om. Haha så jag fick hennes med. Jag har faktiskt börjat gilla rom. Tack vare mojitos. haha. Senare tog vi med våra saker och satte oss ute i hennes trädgård. Så mysigt! Mitt ute i mörkret liksom. Där satt vi tills klockan blev 02. Sen gick vi in och la oss.
Så fin midsommarkväll med bästaste Elin! ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0