lucky friday.

Idag vaknade jag vis tolv och sen solade jag lite vid kl 13. Sen kom spöregnet. Haha alltså det var ju helt galet. Tur att man inte var ute nånstans.
Marielle, min ängel, fick tag på en Gina Baseball jacket i blått till mig! Peeeerfekt. En blå i storlek S. Precis en sån som jag ville ha från början! Morgan ska ta med den ikväll när han kommer. Så spännande! Haha jag hoppas att den är perfekt. Min svartvita i XS åker nog tillbaka till affären då. Eller så säljer jag den. Förmodligen. Behöver pengaaaaar. Haha.

Snart ska jag iväg med mamma för att titta på ännu en lägenhet. En 5a på Bergsgatan. Haha usch. Men men så får det bli. Då vill jag fixa walk in closet. hahah. Den andra underbara lägenheten som vi tittade på i onsdags fick vi nog inte. Vi har inte hört nåt så. Fan.

Snart blir det myskväll med tacos. Mums.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0