boring.

Haha skulle säga att jag har det rätt trist nu. Jag gör ingenting. Idag vaknade jag vid 12 och gick ut och solade till kl 14. Sen har jag suttit inne vid datorn och tvn fram tills nu. Helt tråkigt. Jaja. Jag vill bara ha nästa vecka så jag får träffa Elin litegrann. Och så vill jag ha 17 juli så jag får åka till Danmark. Och så vill jag.. Nej sen vill jag inget mer. Inte just nu.

Känns som om jag missar allt. Håller inte kontakten med någon från skolan. De hittar på en massa kul men jag sitter bara hemma. Ingen frågar mig om jag vill vara med och jag frågar inte dem om de ska göra nåt. Så jag får skylla mig själv helt och hållet. Haha. Men jag känner mig lite hjälplös och hopplös. Jag orkar inte höra av mig. Fast jag inte gör någonting. Jag är konstig. Orklös.

Det är så fint väder idag. Jag vill bara ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0