bananas.

Idag har jag och mamma åkt till Kvicksund och hämtat 35 banankartonger. Helt gratis så blev de våra. Haha så nu är det bara att börja packa. Jo, för vi har ju fått en lägenhet. Den är så himla fin!
Jag kommer sakna att bo här dock. 120 kvadrat att röra sig på - behöver jag säga mer? Våran nya lägenhet är ca 80 kvadrat. Det finns inget badkar och så får mamma bo i vardagsrummet. Haha. Men den är väldigt fin! Finaste vi tittat på. Och nu är den vååååår.


Bananisar i maaaassvis.

Jag hann med att gå till ICA också, för jag skulle ha jasminris. Mums. Men så hittade jag något ännu godare - jordgubbar! haha 30 kr för en liter så jag slog till.
Skulle kunna leva på det alltså. Bara jordgubbar. Men risken finns väl att jag skulle bli allergisk eller nåt. Så jäkla gott är det iallafall. Ska skära upp några nu ikväll men jag ska framförallt ha i en massa i min yoghurt imorgon. :)


En påse med jordgubbar måååste man ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0